Äntligen

Nu soffläge efter att ha diskat undan middagen. Här i huset så handdiskar vi nuförtiden. Inte för att diskmaskinen är trasig utan mer bara för att den inte är flyttad från gamla köket än. Sen har jag börjat tycka om att handdiska. Jag står och diskar, tittar ut genom mitt fönster och filosoferar. Riktigt skönt faktiskt. Mycket bra ide att sätta fönster ovanför diskbänken. Det går ju faktiskt också snabbare att diska för hand i stället för att plocka in, vänta i 30 min, plocka ut....Så det kommer nog att dröja innan vi flyttar diskmaskinen. Det tog ju oss nästan tre år att dra in vattnet i nya köket så det kanske tar tre år till innan diskmaskinen kommer in i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0