En sån stressig dag

Kom hem sent i morse så jag kom nog inte i säng förrän vid åttatiden men somnade som liten bebis på en gång. Sov fram till halv ett och stressade fram en lunch eftersom jag måste äta i samband med att jag tar medicinen. Iväg och storhandla, vilket jag alltid upplever stressig när jag har med mig maken. Han ska kolla och pilla på allt annat som vi inte har råd med eller ska ha...
Åkte sen till äggboden och handlade ägg, hem, packa upp, ta in tvätt, hänga ny tvätt, slänga in mer tvätt i tvättmaskinen, äta nån slags mellis och dricka en massa vatten och nu....ligger jag i soffan. Tittar på sötkatterna som just har upptäckt att mygg, humlor, spindlar och allt annat som flyger och kryper är det bästa leksakerna som finns.

Väntar på dotter och styvdotter så det kan bli middag någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0