Idag

Är nog en bra dag att börja. Mitt nyttigare liv alltså.

Min enda önskan just nu är att mitt knä ska sluta göra ont. Vet inte vad jag ska göra med det snart. Det är ju inte så kul när läkaren säger jag sjukskriver dig i en månad men du behöver också nya skor, både privat när du tränar och när du jobbar....Och de skor man behöver, som kanske inte ens funkar kostar ca 1000-1500 paret...Det är ju så att löparknä kommer till stor del för att man använder fel skor...Men bara för att jag köper ett par löpaskor som ska passa mina fötter så är det inte säkert att de passar mitt knä om man säger så...Funderar allvarligt på att köpa på Intersport eftersom de har att man får köpa men sen lämna tillbaka om skon inte skulle passa. För pengar är ju inte direkt det som jag badar i just nu så jag har inte råd att göra misstag om man säger så. Blir man sjukskriven så får man ju inte direkt mer pengar heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0