Jaha

Ligger fortfarande kvar i sängen och segar. Mår så där...och det är min jobbarhelg också. Ska köpa något mot pollen idag i alla fall och prova om det hjälper. Längtar galet mycket efter att åka ner på gymet men vågar inte om det nu skulle vara så att det är en förkylning och inte pollen. Inte värt att riskera något.

Berättade för min man vad jag ville ha i födelsedagspresent igår och han bara skakade på huvudet. Jag vill nämligen ha pengar för att konsultera PT:n på gymet. Jag vet av erfarenhet att jag brukar lessna efter ett tag för att jag liksom inte kommer vidare och det vill jag inte göra den här gången. För min egen skull så måste jag fullfölja det här och komma in i en sund livsstil. Träningen hjälper mig delvis att må fysiskt bra men dessto viktigare, psykiskt bra. Både min migrän och ångest blir så mycket bättre när jag tränar regelbundet. Jag blir en mycket gladare och stabilare människa av det. Så jag vill verkligen komma vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0