Nya lågvattenmärken

Jobba som man gör så träffar man ju på bottenskrapet av människor ibland. Och med det menar jag människor som beter sig så märkligt och illa när de får alkohol i kroppen att man blir mörkrädd. Igår kväll/natt så var det en sån kväll. Neandertalarna hade party kan man lugnt säga...

För det första så blir jag väldigt irriterad när någon kallar mig daarling..och igår så var det en sliskig människa, solariebränna och svart färgat hår fast han var någonstans mellan 55 o 60 år som kallade mig det hela kvällen. Samma människa var sist uppe tillsammans med två kompisar. Snorpackade och allmänt vidriga. Diskussionen vid bardisken handlade mest om deras erövringar och hur de är otrogna mot sina fruar. Mycket givande att lyssna på för det är ju det klassiska, folk börjar prata högre och högre desto mindre folk det är i baren just för att få uppmärksamheten.

Nästa grej är att solariebrännan visar upp sin hand och sluddrande frågar mig om jag vet vad det är...En hand svarar jag. Inte bara det får jag till svar, när jag knyter den så får du veta hur grov min penis är...
Då kände jag bara ...okej, antecknar i min carebook...sen fortsatte det hela...om du kommer ut från baren kan du få känna på den...vet du hur lång jag har och massa andra sexuella anspelningar.
Till slut så påpekade jag lite försiktigt att jag hade tryckt igång kamerabevakningen inne i repan som även tar upp ljud och pekade på vår bevakningskamera...Väldigt snabbt så kom de tre herrarna på att de skulle gå och sova i alla fall. Nu är det så att det är inte någon bevakningskameror utan lampor som tänds om det går ett larm hahahah...men de ser ut som kameror. Vi har använt oss av dom många gånger och klarat oss ur situationer som varit mindre trevliga.

Tyvärr så är inte dessa herrar unika...Det händer titt som tätt och jag blir egentligen inte ens förvånad längre och det är nog det som skrämmer mig mest. Att det faktiskt finns en attityd hos människor att vi som jobbar inom hotell och restaurangbranchen är av lite lägre rang så att oss kan man trakassera, skälla på, använda nedlåtande kommentarer utan att det händer något. För vi jobbar ju i en branch där gästen alltid har rätt och får behandla oss hur de vill...

Kommentarer
Postat av: Annelie

URK !!! Han sliskslask mr äckel ska vara glad att det inte var jag som jobbade där ...

2011-04-07 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0