Onsdag

Började morgonen med att kliva upp tidigare än vad jag egentligen ville men dessa värktabletter måste ju tas på regelbundna tider och tillsammans med mat så det var bara att kliva upp vid sjusnåret... Åkte sen ner till gymet. Har inte tränat på gym på 7 år men nu ska det börjas igen. Var så nervös att allt skulle bli som sist men nej, det var en lugn och avslappnad stämning. Musik men inte på högsta volym och människorna sen, jag med mina 40 år var till en början yngst. Supertrevliga, hjälpsamma och vältränade pantertanter och farbröder i 60-årsåldern och uppåt. Så mysigt!

Naturligtvis så hade jag ju glömt både handduk och vattenflaska så det blev snabbt hem och få i sig vatten och duscha.

Precis ätit lunch och ska lägga mig tillrätta i soffan och titta på något inspelat program på digitalboxen och sova...
Jobbar i natt och sen ledig till på måndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0