Tog mig i kragen

Och ringde vårdcentralen idag för mitt knä. Förra gången gjordes det ju liksom inget så utan bara ät lite recptfria Voltaren så går det över...Jo tjena, i lördags så domnade min lilltå bort samtidigt som det började domna i knät där jag har ont.

Idag efter promenade så var hela knät bortdomnat och jag skiträdd. Hypokondrikern i mig vaknade. Ringer och vips så får jag en tid två timmar senare. Träffar en annan läkare som var kanonbra. Imorgon blir det röntgen och sen får vi se...Det var ganska uppenbart att vänstra sidan är svagare. Har inte samma känsel på vänster och höger sida så nåt tokigt är det. Fick lite starkare medicin att hämta ut så jag tar det i samband med röntgen imorgon.

Nu hoppas jag bara på att det går fort att bli bra! Längtar ju så otroligt mycket efter att få springa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0