Underbara värme

Klev upp tidigt. Ställde mig på vågen och höll på allvar att kasta ut fanstyget...Nu är det väl inte vågens fel men så arg och besviken jag blev. Det är i vanliga fall nu jag brukar ge upp. Men inte den här gången.
Sen han man är gift med gör ju inte livet lättare. Börjar retas och säga nåt om Barbamamma och rund är också en form....och där slutade jag lyssna.

Drog ner till gymmet och körde en timme i ren besvikelse men allteftersom så byttes besvikelsen till något mer "det här ska jag jävlar i mig klara av". Så efter passet när jag ställde mig i duschen så kände jag mig riktigt riktigt nöjd ändå!

Väl hemma så drog vi iväg och handlade godis till påskäggen. Blev inte ens sugen när vi stod där och plockade i godiset. Gjorde tunnbrödsrulle med lätt creme fraich, rödlök, avocao och rökt lax till lunch. Sen ut i värmen.

Så nu är rosenbuskarna beskärda, häcken är klippt samt studsmattan är uppe!
Barnen fick faktiskt hjälpa till och städa inne medan vi härjade ute. Imorgon bara rökeriet kvar och handla räkor och sill. Sen bara njuta av våren!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Ta fram måttbandet, det kan skvallra bättre än vågen mellan varven, ångrar jag glömde mäta mig innan.

2011-04-26 @ 06:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0