Just nu...

...så är jag lite irriterad på en i omgivningen. Tack och lov så vet inte den personen att jag har en blogg ens så man kan spy galla utan att "riskera nåt". Feg som man är ;)

Det jag bara kan konstatera är ju att ALLA, oavsett ålder, kön och vad man än säger, snackar mer eller mindre "skit" om andra eller som man också säger "gå bakom ryggen". Jag gör det, andra gör det så låt oss nu inte hyckla om det! ALLA använder sig också mer eller mindre av vita lögner någon gång då och då.
Finns inte en människa som talar helt sanning 24-7 365 dagar om året. Det är jag fullt övertygad om. Men självklart tycker jag inte att det är rätt att tala illa om någon eller ljuga...men man gör det ändå ibland för det är mänskligt att göra det, ingen världskatastrof.

Så när en människa i min omgivning (som jag faktiskt har valt bort lite just för att hon pratade så illa om andra människor och jag märkte själv att jag hakade på det hela omedvetet) helt plötsligt försöker vara guds bästa barn och pika folk via statusar på FB så blir det hela riktigt skrattretande. Nu vet jag också att denna människa ser sig som en gåva till världen och ser sig själv som ärligheten personifierad men falskare får man nog leta efter...och ja, jag är jättetacksam över att denna människa inte har adressen till min blogg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0