Ny vecka, nya möjligheter

Jaha, då var man igång på riktigt då. Förra veckan mjukstart med två nätter och en eftermiddag och det var lugnt men nu...två nätter ledig två och sen jobba tre nätter.

Just nu så är jag så less så less på gnälliga, griniga, sura, missunsamma människor på mitt jobb att jag håller på att explodera. Trodde att semestern skulle göra folk på bra humör men icke. Funderar allvarligt på att ta ett samtal med min närmaste chef och "skvallra" lite vad som händer bakom hans rygg för nu är jag så jävla less.

Less på att människor ska göra allt så mycket större än vad det är, less på att människor inte bara kan säga "Tack för hjälpen" utan måste lägga till ett "men du missade blabla bla eller du skulla ha gjort så här". Är så  tacksam att jag jobbar mina nätter och bara träffar de värsta max tio min på mornarna men det räcker iof..

Men idag ska jag ut i skogen, ta en lång promenad och bara rensa min hjärna och samla energi för veckan som kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0