...

Vaknade i morse. Såå glad över att vi ska hämta bilen idag och jag för alltid slipper min C5:a...Klev i alla fall upp och åt frukost och sen, sen kom illamående från helvetet.

Ringde mannen som har en helt underbar arbetskamrat som faktiskt slutar två timmar tidigare för vår skull och åker med och hämtar bilen.

Bet ihop och fixade köttbullarna till kvällens middag men mår så illa att jag bara vill krypa under täcket och inte komma fram på ett antal timmar. Så det är dagens plan. Nu dyker jag under täcket!

Kommentarer
Postat av: Angela

oh är det redan dags för den nya bilen att flytta hem :-) yeeeey :-)

Kram

2011-02-28 @ 15:20:15
URL: http://angiefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0