Första joggingturen för i år

Eftersom det blev ett sånt fantastiskt vårväder idag så drog jag på mig löparskorna, hörlurarna. Musik och Runkeeper i öronen. Körde lite intervaller, gick två, joggade fem i väldigt lugnt tempo. Även om jag har broddar på löparskorna så vågade jag inte riktigt gå för fullt. Det var det blankis på vissa ställen men jätteslaskigt på vissa ställen men så otroligt befriande att jogga igen.

Längtar bara nu efter att det ska gå att jogga i skogen men det lär ju dröja med tanke på all snö som ska bort.

Mannen ska däremot få åka in o handla nya hörlurar till mig idag. Sonen har tagit de enda som funkar tydligen. De jag hade idag funkade inte ena och den andra var sprucken. Något irriterande kan jag meddela.

Nu ska jag verkligen se till att hålla det här med att försöka komma ut och jogga tre gånger i veckan och gå minst två gånger. Måste bara hitta nåt bra ställe att köra styrka på så är allt komplett!

Livet leker och våren är på väg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig du är min finaste vän!!

2011-02-08 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0