Fredag!

Och det är ju min jobbhelg, så det blir att jobba fredag, lördag och söndag natt. Men tack och lov så går ju helgerna snabbt och nästa vecka så jobbar jag ju bara två nätter. Nu släpper jag det..

Går som i ett litet lyckorus för min vackra vän som sålde sin lägenhet med vinst! Sa ju att det var din tur att ha tur!

Idag hämtar jag hem bilen också...ska ta helgen på oss att bestämma oss om den ska lagas eller om vi ska köpa en bättre begagnad. Just nu så hatar jag våra betalningsanmärkningar mer än någonsin...De har faktiskt inte stört mig, utan snarare tvärt om, det har varit skönt eftersom man inte har kunnat handla mer än vad man har sparat. Man kan inte ta nåt på avbetalning vilket har varit och är superhärligt men just nu så deppar jag ihop över att inte kunna låna till ens en liten billig bil...

Men det är fredag och lite mys hinner man med, imorgon möter IFK Tumba-Ystad hemma i Idro vilket gör att om Tumba vinner så ligger de bra till att ta sig upp i elitserien i handboll nästa säsong så där håller jag tummarna, söndag spelar sonen en handbollsmatch i Nacka kl åtta på kvällen så det blir nog en bra helg trots allt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gulliga du!! Pussssss:))

2011-02-19 @ 09:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0