Irriterad

Dagen började vid halvsex tiden av att katthonon tydligen börjat löpa är är det mest pilska som går på två ben just nu. Hon sitter inne och skriker, jamar och åmar sig och utanför står två kattkillar och gör likadant.

Började röja i tvättstugan och blev inte på bättre humör direkt kan jag väl säga...Älskar min man men vad jag hatar att han aldrig kan slutföra saker och sen skyller han på hur mycket han har att göra...Men snälla, det är tre år sen vi rev duschväggen och fortfarande så ligger det en hög kakel i ena hörnan. Han började sätta laminat i trappen och gjorde halva för två år sen och det har inte heller gjort klart och tro mig, så mycket har han inte haft att göra de sista åren att han ALDRIG har hunnit med sånt.

Sitter nu i soffan och surar. Längtar till kl halv två när barnen och mannen åker härifrån på handboll och handla kaninmat.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vet hur det känns...så känner med dig;))

2011-02-27 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0