Kollar bilar för fullt...

Jaha, det gick ju vägen för mannen med så nu vet vi i alla fall vilken summa vi kan kika bättre begagnad bil för.

Tyvärr så lutar det ju starkt mot en Volvo V70...Frågade på verkstaden när jag hämtade min bil (och det är inte en märkesverkstad, kan jag tillägga) vilken bil man skulle ha om man ville komma hyfsat undan i reparationskostnader och svaret blev Volvo...

Jag är inget fan av volvo. De är inte speciellt billiga i skatt och försäkring, drar ganska mycket soppa men man har tydligen råd att reparera eländet . Och det väger upp just nu. Har hittat en jättefin i Kungsängen som jag vill åka och titta på.

Det jag däremot ska kosta på nästa bil är motor och kupevärmare...Blir vintrarna så här så kommer det ju att vara värt varenda krona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0