Lördag

En otroligt vacker vinterdag! Man blir glad i hela kroppen.

Började dagen med att skotta fram och få ut bilen som stått still i snöstormen. Sen skickade jag iväg sonen som skulle döma 10 handbollsmatcher själv eftersom ingen annan hade möjlighet. Han var iof överlycklig för det blir 750 kr för 4,5 timmes "jobb".
Iväg till Nynäs sen med dottern som har haft jätteont i öronen i två dagar nu...Det visade sig att det var inte öroninflamation men däremot eksem i hörselgången. Hatar däremot att sitta på akutmottagningar m

När vi kom hem så drog jag på mig löparskorna och tog en sväng. Så härligt och underbart! Dock så krånglar mina hörlurar så det var mindre kul. Jag är nog och kommer nog alltid att vara en sån som vill ha musik när jag springer. Jag vill ha lite puls, i fågelkvitter (som man kan njuta av när man går) är det liksom inte samma puls...

Sitter nu i soffan och väntar på att maken ska komma hem. Till middag plankstek och en massa rödvin!

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Desamma desamma vännen

2011-02-12 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0