Men allvarligt

Alla i vårt hushåll förutom jag verkar tro att disk går av sig själv och hoppar in i diskmaskinen, sätter på sig själv och när den diskas sig själv så går den på egen hand till diverse skåp. Exakt samma sak med tvätten...

En upplysning familjen: DET FUNKAR INTE SÅ!!!!

Nu är jag definitivt inte världens pedant. Jag gillar att ha rent omkring mig men blir inte störd om det är lite småstökigt. Det jag blir sur över är att det är jag som tydligen ska plocka upp resterna av familjens efterlämningar... Jag är däremot tacksam över att alla sköter sin egen tvätt men efterlämningarn på vägen till tvättmaskinen, det är dom som irriterar. Jag vill inte ha smutsiga strumpor på vardagsrumsgolvet eller smustiga tröjor i soffan. Men tydligen så vill övrig familj jättegärna ha det.

Nej, jag får väl lov att gå och tömma en diskmaskin nu...för i alla fall när jag är hemma så har aldrig disken gått till skåpen själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0