Prata för sig själv...

Jag är en sån människa som pratar med mig själv, även högt vilket inte alltid är optimalt. Ibland så glömmer man bort att man inte är ensam hemma eller i bilen. Bilen är mitt favoritställe att ha "egentid". Jag sitter och kör och spelar upp olika scenarier om hur saker ska bli, vad jag till exempel ska säga till min chef angående en arbetssituation, vad jag får för svar etc... Tror inte att jag är ensam om att göra det och för mig så är det verkligen en befrielse att få sitta och analysera högt. Så mycket lättare att verkligen ta tag i saker och även psykist förbereda sig för olika situationer som jag med min panikångest behöver göra.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kan bara hålla med

2011-02-03 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0