Varför?...

...är det godare (tycker jag i alla fall) att äta yoghurt ur ett glas än i tallrik

...är 25 min på crosstrainern (riktigt bra köp) jobbigare än 45 min powerwalk utomhus?

...är det lättare att slösa pengar när man betalar med kort än när man betalar kontant?

...är det så lätt att säga ja istället för nej?

...är pizza, ostbågar och pringelschips så otroligt gott men inte nyttigt?

...beställer folk tex ett jumbomeal med cola light till och sen påpekar att de varit nyttig som tog cola light...

Ja, det var några funderingar som jag hade när jag gick 25 min på crosstrainern i dag. Längtar efter mina böcker som jag har beställt på bokrean så kan jag gå och läsa samtidigt och kanske fundera lite mindre;)


Kommentarer
Postat av: Mamman:))

Du är en riktig filosof du vännen:))

2011-02-26 @ 14:52:40
Postat av: Camilla

Ojdå...mitt namn är förstås inte "mamman" som det blev i förra kommentaren. Det ligger liksom förinställt om man inte ändrar det, vilket jag missade. Är det namn jag brukar använda när jag kommenterar döttrarnas bloggar:))

2011-02-26 @ 14:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0