Ännu en underbar dag...

Vackert väder! Klev upp tidigt och började dagen med att åka ner till affären och handla mat till de stackars katterna som var utan tydligen.

Gick sen ut i solen och la mig men blev så sjukt rastlös att jag började klippa gräsmattan istället. Jag verkligen älskar att klippa gräset. Känner en sån tillfredställelse när det är färdigt och jag ser hur bra det blev. Jag vet, lite konstigt kanske men så är det.

Snälla grannen bjöd på kaffe och satt där några timmar och surrade. Sen väntade ogräsrensning i rabatter och grusgångar. Också en sån sak som ger mig en märkligt tillfredställelse.

Såg dock nu i spegeln att min rygg tagit en märklig röd nyans så det blir nog sola framsida och ta det lite försiktigt imorgon om det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0