Födelsedag!

Fyller år i dag och den firas på Astrid Lindgrens Barnsjukhus med Felicia. Lilla lilla tjejen min...som idag har fått lila gips på benet. Glittrar gör det också. Har tillbringat de två senaste nätterna med henne här. Är just nu sjukt rastlös och längtar faktiskt till att mannen kommer ikväll och löser av mig och jag får åka och jobba. Tillbringa dag och natt med okända människor är inte min grej.

Första och andra natten tillbringades med en högljudd tjej som också var 13 år...men betedde sig som 5 ungefär. Första natten sov hennes pappa här och andra hennes mamma. Kände mig inte bekväm med att dela rum med hennes pappa men jämfört med mamman så var han en dröm. Han tjattrade i alla fall inte oavbrutet som hon gjorde.

Idag har en kille kommit in på rummet men han får åka hem kl sex i kväll och sen förhoppningsvis så blir de ensamma eftesom det är helgdag imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0