Men orka...

Har tillbringat två roliga dagar på jobbet. Ovant att vara där dagtid. Vi har varit indelade i grupper och fått inreda var sitt rum i trapphusen. Alla fem rummen blev jättefina och det var superroligt men...

Innan vi fick veta grupperna så sa jag till en kollega, jag vill inte hamna med RR...så naturligtvis hamnar jag med honom...vilket innebar att han bestämde och vi andra gjorde så gott vi kunde. Jag tror jag rök i hop med äcklet minst en gång i halvtimmen vilket tog hårt på krafterna. Antagligen därför jag somnade som ett litet barn igår...

Ska berätta om RR...eller äcklet, idioten vad man nu föredrar. Det finns ingen människa just nu som jag känner en sån avsky för. Han är en sån person som man bara skulle vilja skalla. En sån person som suger ut energin hos en, tuggar på den och spottar ut den.
Från början när han började jobba hos oss så trodde jag att det bara var jag som hade svårt för honom men det visar sig ju att de flesta som kommer i kontakt med karln bara vill klappa på honom. Arrogant, noncharlant, besserwisser som inte har förmågan att läsa av andra människor utan bara själv vill stå i centrum. Förstör för oss andra genom att inte göra sitt jobb och förbereda ordentligt och sen bara struntar i att vara på plats viktiga tillfällen. För den enda som finns i universum är Han...
Min högsta önskan är att personen i fråga söker ett annat jobb och drar så långt bort som möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0