Helgen som varit...

Klev upp halv sex på lördagsmorgonen och styrde kosan mot Katrineholm och en helg med handboll för sonen. Dagen gick väl så där...nån vinst och nån förlust...Middag åts på en grekisk restaurang med supergod mat. Men Katrineholm en lördagkväll...jisses...det var det lugnaste jag har varit med om. På hotellet som vi bodde på fanns det nattclub också men inte ett ljud därifrån så tydligen så går inte folk ut i Katrineholm hahaha.

Söndagen klev vi upp och åt frukost. Sämre hotellfrukost får man leta länge efter...eller egentligen var den inte dålig så men det var ofräscht. Till exempel melonerna och ananasen var alldeles torra. Vattnet smakade gammalt...(vilket jag också tror bidrog till min magsjuka typ en timme senare). Osten hade torra kanter och då kom vi ner 07:35 och frukosten hade varit öppen i fem minuter. Brödet var torrt och allmänt fantasilöst. Nu är jag bortskämd med att vi har en otroligt bra frukost på hotellet där jag jobbar så jag är väl mer kritisk...

Nåväl...en timme efter frukost så bubblade min mage som en bubbelpool och sen befann jag mig på toaletten ända tills vi åkte hem halv tre på eftermiddgen...Såg alltså inte en match på söndagen. Tack och lov så fick vi behålla hotellrummet så jag kunde ligga där. Annars hade det ju varit katastrof. Bilresan hem på två timmar var inte heller någon höjdare. Åh, har nog aldrig längtat så mycket att komma hem!

Soffan hela kvällen och gick och la mig kl nio på kvällen. Nu idag så käns det ganska bra men ska krypa ner i sängen och hålla mig där tills det är dags att åka och jobba i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0