Trött

Helt slut! Jag tycker ju inte om mammografin för att det gör ont och för att jag blir psykiskt stressad av det.. Visst, det går snabbt och är ju så viktigt. Men det är som när jag gjorde ultraljud på hjärtat för några år sedan när det krånglade...just vetskapen att de faktiskt letar efter något som är fel gör att jag blir så nervös.

Kommer ihåg när jag gjorde ultraljudet på hjärtat och sköterskan frågar om jag vill titta och jag bara inte kunde förmå mig att titta. Titta på ultraljudet på mina barn det var en sak. Det var något trevligt men inte det här. Det kändes bara otäckt.

Samma känsla fick jag idag och även förra gången när jag gjorde mammografi. Man letar ju efter något som är fel och det är en sån otäck känsla. Må de två veckorna innan man får resultatet gå fort! Riktigt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0