Idioter!!!!

Om man nu har skaffat en hund så innebär det en massa ansvar. Det är ett liv man har ansvar över. Precis som jag skyddar mina barn mot saker som är farligt så gör jag också med min hund. Visst, precis som med barnen så kan man inte skydda dom mot allt men jag kan göra mitt bästa.

Därför blir jag så upprörd när jag ser och hör hundägare som går nere i våtmarken med sina hundar där det just nu KRYLLAR med huggorm. Visst att det händer att hundar blir ormbitna men jag behöver ju inte ta med hunden där det är som värst. En bekant till mig var där nere härom dagen och sprang och träffade på 7 huggisar...Logiken säger: Ta inte med hunden dit då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0