Sjukt kul!

Har idag fått århundradets skratt! Läser lite FB-statusar och inser att människan har ju ingen verklighetsuppfattning alls...Sen är människan osmidig nog och ljuger i sin status. Helt fantastiskt....skulle så gärna vilja vara den där "elaka" som skriver "men jag såg ju att det inte var så" men för andra inblandade så håller man tyst.
Iof no big deal, vad folk skriver i statusar är ju faktiskt deras bild av verkligheten men när man vet med fakta och säkerhet att det inte är på det sättet så blir jag bara fnissig och full i skratt. Tro mig, när jag sprang på människan på förmiddagen så höll jag inte på att kunna hålla mig för skratt men gick snabbt därifrån och fnissade.

Nu ska jag sova middag innan det är dags för nattjobb!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fnissar igenkännande

2011-05-10 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0