Skogspromenad och äntligen...

Tog med hunden ut på en skogspromenad. Eftersom han inte har haltat på minst en månad så tänkte jag att det var en bra idé. Och det var det ju, i alla fall så haltade inte han något under promenaden....vi får se nu när vi kommit hem och han har fått vila ett tag om det kommer då.

Däremot hade jag inte planerat att ösregnet skulle komma. Solen sken när vi började promenaden men det tog väl inte mer än fem minuter så öppnade sig himlen. Så med andra ord så fick jag hem en skitig men trött och glad hund. Sen att jag kommer att få dammsuga i två dagar innan alla kvistar och all sand åkt ur pälsen...det är en annan sak.

Och idag, äntligen så kommer sonen hem efter att ha varit borta en vecka i Kiel. Pratade en snabbis med honom i tisdags och de hade superbra i alla fall. Har saknat honom massor så det ska bli så skönt att han kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Avis på regnet, dock inte eftervården ;) 5 droppar kom här igår och noll ännu idag.

2011-05-14 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0