Onsdag

Tiden går fort när man är ledig. Alldeles för fort. Hinner inte allt jag vill och då kommer känslan av att inte räcka till som ett brev på posten.

Är så tacksam över min fina kurator som jag ska träffa igen på fredag. Hon har fått mig att förstå varför jag mår som jag mår och att jag måste börja från början för att förstå varför saker är som de är.

Mina tankar är annars hos männskor som jag inte känner egentligen, men ändå är så berörd av för de har en sån stor del i mitt förflutna.
En av dessa människors dotter valde förra helgen att avsluta sitt snart 19-åriga liv och lämnar familj och vänner i stor sorg och med många många frågor. Det gör mig så ont när jag läser och chattar med dom om deras smärta som man bara inte kan sätta ord på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0